8 Kasım 2013 Cuma

ÜÇ HARFLİLER



İyi gelmiyor bana üç harfli kelimeler.


Mesela sen.


Mesala biz.


Gelmiyor işte…


Sen derken hiç olamadığımız biz geliyor aklıma.


Sonra yine bir üç harfli sarıyor içimi ( aşk) daralıyorum.


Biriyle öyle ordan buradan konuşurken,


–ben? le başlayan her cümlenin sonu –sen oluyor aniden


Dilim ben diyor tenim sen.


Sus diyor aklımın filizleri aniden , sus!


Derken sarıyor boynumu sarmaşıkların,


Karşı koyamıyorum bu acımasız şefkate,


ellerinle boğuluyorum.






Üç harfliler iyi gelmiyor bana.


Mesela gel.


Gel derken öyle içten sana,


Ağzım küf kokuyor aniden…


Tüm umutlarım paslanmış içimde biliyorum.


Çiçeklerim de soldu bu yaz.


Kendileri burda kokusu sende.


Çayım ocakta,


O bi türlü tutturamadığım demi sende.






Bu mevsim de,


Benim şehrim toprak kokar .


Senin şehrin deniz.


Burada yağar yağmur,


Gökkuşağı orda belirir.














Üç harfliler iyi gelmiyor bana.


Mesela sev…


Dön …


Kal …






Gelmiyor işte.


Uzun uzun konuşuyor benim kafa sesim…






Hele bir tanesi var ki ,


O efsane herkesin dilinde.


O’nlu sonla bitmesede her hikaye.


Yine de korkuyorum işte.


Aniden bir yerlerde duyuverince,


Yumruk yapıp elimi ,


3 kez vuruyorum kalbime…


Eyyyy aşk!


Geldiysen ses verme!!!






Seçil koyuncu


58.bölüm sonu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder